DES DE 1975 EDUCANT

L’Escola Piaget porta més de quaranta anys arrelada al barri del Carmel , tot seguint un camí que va començar amb l’Acadèmia Mistral i el “Liceo Llobregós” i que ha culminat en l'escola cooperativa "Piaget".

Volem que l’alumnat pugui trobar en el nostre projecte educatiu, des del respecte pels drets de tothom, els signes d’identitat que els permetin créixer, integrar-se i desenvolupar-se com a ciutadans catalans, oberts al món i arrelats a la història i cultura pròpies del seu país.

Volem fomentar l’educació social, científica i tecnològica, així com els valors de la cultura humanística. D’aquesta manera permetre als nostres i a les nostres joves estar en condicions de fer front al repte de participar en el desenvolupament econòmic, social i cultural del país en el marc de la integració europea.

Apostem amb fermesa per un ensenyament de qualitat, en un clima de proximitat i confiança, integrador i, alhora, funcional. Creiem que la vida a l’escola ha d’afavorir i garantir l’adquisició de les competències, habilitats i recursos necessaris, sempre mitjançant un ensenyament vivencial, engrescador i al mateix temps estimulant.

Per tot això, promovem l’educació en l’autoestima, i l’afany de superació, amb un profund sentit del treball en equip, de la responsabilitat i de la solidaritat.

Entenem com a comunitat educativa el conjunt d’estaments (pares i mares, alumnes, educadors i educadores, i personal no docent) que defensen uns mateixos criteris educatius i pedagògics, i accepten una corresponsabilitat en la tasca formativa i de desenvolupament personal que té la nostra escola.

A l’experiència acumulada en tot aquest temps, hi volem sumar la il·lusió d’un equip jove i motivat. Aquesta és la nostra tasca: acompanyar en la seva educació ciutadans i ciutadanes responsables, conscients i amb esperit crític; amb una formació que els ajudi a escollir allò que vulguin ser i un entorn que els permeti créixer feliços. Us hi esperem!

Captura de pantalla 2020-07-31 a las 13.
Captura de pantalla 2021-02-02 a las 12.