Captura de pantalla 2021-02-02 a las 19.

Etapa educativa dels 3 als 6 anys.

INFANTIL

INFANTIL: Porta d'obertura al món

A l'etapa d'Infantil volem que els nostres alumnes desenvolupin les seves capacitats bàsiques i descobreixin, a partir de l'experiència sensorial, el món que els envolta.

Valorem la creativitat i la imaginació de l'infant perquè pugui expressar i comunicar les seves emocions.

Potenciem l'expressió oral amb un programa multilingüe, que ens permet familiaritzar el nen amb el català, el castellà i l’anglès

Fomentem l’autonomia, els hàbits, les rutines, l’autoestima, les emocions, l'interès i el gust per fer-se gran a partir d’activitats didàctiques que engresquen a reflexionar i descobrir què senten, per quin motiu, com resolem petits conflictes i com gestionem els sentiments, tot afavorint el seu desenvolupament integral.

En aquesta primera etapa la relació família-escola és bàsica, per tal d'aconseguir la màxima complicitat en el treball per a l'educació dels infants.

IMG-20191121-WA0012.jpg

PRIMÀRIA

Etapa que comprèn sis cursos, dels 6 als 12 anys

Una chica natural
PRIMÀRIA
Aprenen fent: L'alumne/a és el centre del procés d'ensenyament i aprenentatge

A l'etapa de Primària volem que els nostres alumnes aprenguin a ser cada vegada més autònoms, pensem que el nen ha de desenvolupar les seves capacitats i descobrir les seves pròpies estratègies d'aprenentatge.

Valorem l'esforç individual i el fet de compartir, per això fem del joc i del treball cooperatiu una eina socialitzadora i d'aprenentatge.

Utilitzem les tecnologies de la informació i la comunicació en diverses matèries i, amb l'objectiu que els nostres alumnes tinguin una alta competència en llengua anglesa, fem que sigui llengua vehicular, també, en altres espais i activitats.

D’altra banda fomentem la competència comunicativa, amb activitats complementàries com els tallers de ràdio, de televisió, de teatre i de cinema. Utilitzem diversos registres pedagògics per treballar aspectes com l’expressió oral, l'escrita i la corporal, el treball en equip, la recerca d’informació, la capacitat per parlar en públic o l’adquisició de coneixements audiovisuals.

Mochila

Taller de ràdio

Taller de Televisó

Taller de teatre

Taller de cinema

126089421_2852495264973670_3151330921736

SECUNDÀRIA

Etapa que comprèn quatre cursos, dels 12 als 16 anys

SECUNDÀRIA
Consolidem els aprenentages i mirem cap al futur.
tierra

A l’etapa de l’educació secundària consolidem els aprenentatges adquirits a l’ed. primària, tenint en compte la importància d’aquest període clau en la formació acadèmica i personal de l’alumnat.

Fomentem l’adquisició de competències que capacitin l’alumnat a aprendre de forma autònoma en diversos entorns, i els permeti prendre decisions crítiques i responsables.

Incorporem en el programa multilingüe l’alemany com a llengua optativa.

Des del professorat, conjuntament amb la família, treballem per a un aprenentatge interdisciplinar i competencial, basat en l’atenció individualitzada i l’orientació personal per ajudar l’alumnat a assolir els seus objectius tant en l’àmbit personal com acadèmic.