Etapa educativa dels 3 als 6 anys.

INFANTIL

INFANTIL: Porta d'obertura al món

A l'etapa d'Infantil volem que els nostres alumnes desenvolupin les seves capacitats bàsiques i descobreixin, a partir de l'experiència sensorial, el món que els envolta.

Valorem la creativitat i la imaginació de l'infant perquè pugui expressar i comunicar les seves emocions.

Potenciem l'expressió oral amb un programa multilingüe, que ens permet familiaritzar el nen amb el català, el castellà i l’anglès

Fomentem l’autonomia, els hàbits, les rutines, l’autoestima, les emocions, l'interès i el gust per fer-se gran a partir d’activitats didàctiques que engresquen a reflexionar i descobrir què senten, per quin motiu, com resolem petits conflictes i com gestionem els sentiments, tot afavorint el seu desenvolupament integral.

En aquesta primera etapa la relació família-escola és bàsica, per tal d'aconseguir la màxima complicitat en el treball per a l'educació dels infants.

PRIMÀRIA

Etapa que comprèn sis cursos, dels 6 als 12 anys

PRIMÀRIA
Aprenen fent: L'alumne/a és el centre del procés d'ensenyament i aprenentatge

A l'etapa de Primària volem que els nostres alumnes aprenguin a ser cada vegada més autònoms, pensem que el nen ha de desenvolupar les seves capacitats i descobrir les seves pròpies estratègies d'aprenentatge.

Valorem l'esforç individual i el fet de compartir, per això fem del joc i del treball cooperatiu una eina socialitzadora i d'aprenentatge.

Utilitzem les tecnologies de la informació i la comunicació en diverses matèries i, amb l'objectiu que els nostres alumnes tinguin una alta competència en llengua anglesa, fem que sigui llengua vehicular, també, en altres espais i activitats.

D’altra banda fomentem la competència comunicativa, amb activitats complementàries com els tallers de ràdio, de televisió, de teatre i de cinema. Utilitzem diversos registres pedagògics per treballar aspectes com l’expressió oral, l'escrita i la corporal, el treball en equip, la recerca d’informació, la capacitat per parlar en públic o l’adquisició de coneixements audiovisuals.

Taller de ràdio

Taller de Televisó

Taller de teatre

Taller de cinema

SECUNDÀRIA

Etapa que comprèn quatre cursos, dels 12 als 16 anys

SECUNDÀRIA
Consolidem els aprenentages i mirem cap al futur.

A l’etapa de l’educació secundària consolidem els aprenentatges adquirits a l’ed. primària, tenint en compte la importància d’aquest període clau en la formació acadèmica i personal de l’alumnat.

Fomentem l’adquisició de competències que capacitin l’alumnat a aprendre de forma autònoma en diversos entorns, i els permeti prendre decisions crítiques i responsables.

Incorporem en el programa multilingüe l’alemany com a llengua optativa.

Des del professorat, conjuntament amb la família, treballem per a un aprenentatge interdisciplinar i competencial, basat en l’atenció individualitzada i l’orientació personal per ajudar l’alumnat a assolir els seus objectius tant en l’àmbit personal com acadèmic.

TRUCA'NS

ADREÇA