Educació INFANTIL

Etapa educativa dels 3 als 6 anys

Creativitat.heic

Porta d'obertura al món

A l'etapa d'Infantil volem que els nostres alumnes desenvolupin les seves capacitats bàsiques i descobreixin, a partir de l'experiència sensorial, el món que els envolta.

Valorem la creativitat i la imaginació de l'infant perquè pugui expressar i comunicar les seves emocions.

Potenciem l'expressió oral amb un programa multilingüe, que ens permet familiaritzar el nen amb el català, el castellà i l’anglès

Fomentem l’autonomia, els hàbits, les rutines, l’autoestima, les emocions, l'interès i el gust per fer-se gran a partir d’activitats didàctiques que engresquen a reflexionar i descobrir què senten, per quin motiu, com resolem petits conflictes i com gestionem els sentiments, tot afavorint el seu desenvolupament integral.

En aquesta primera etapa la relació família-escola és bàsica, per tal d'aconseguir la màxima complicitat en el treball per a l'educació dels infants.