VINE A VISITAR-NOS!

Captura de pantalla 2021-02-02 a las 19.

Per què Piaget?

Perquè proporciona recursos, competències i habilitats a l’alumnat Piaget per construir el seu projecte personal i social.

PER L'ACOMPANYAMENT I L'ORIENTACIÓ PERSONAL

Perquè al centre del projecte està l'alumnat. El professorat, amb estima i passió, s'implica amb ells i elles, tot creant un vincle i un compromís personal de la mà de les famílies.

Eduquem plegats amb l'objectiu d’acompanyar l'alumnat de molt a prop perquè faci el seu propi camí i tregui el millor d'ell mateix.

PER FORMAR CIUTADANS COMPETENTS PER AL S.XXI

Perquè som una escola que treballa amb l'objectiu de formar ciutadans competents, amb coneixements, recursos, competències i habilitats, que hauran d'encarar els reptes de les properes dècades.

PELS VALORS QUE TRANSMETEM

Perquè volem que l'alumnat Piaget sigui reflexiu però valent. Amb recursos emocionals sòlids, emprenedor i amb visió crítica per créixer personalment i millorar l’entorn que l'envolta.

Ens inspiren els valors cooperatius, compartits pel nostre equip docent: compromís, transformació social, innovació, dinamisme, treball en xarxa, democràcia, solidaritat, autonomia i pluralitat.

Gafas
Mira'ns...