Educació PRIMÀRIA

Etapa educativa dels 6 als 12 anys

Creativitat.heic
Prim_art.jpeg

Aprenent fent: L'alumnat és el centre del procés d'ensenyament i aprenentatge

A l'etapa de Primària volem que els nostres alumnes aprenguin a ser cada vegada més autònoms, pensem que l'alumnat ha de desenvolupar les seves capacitats i descobrint les seves pròpies estratègies d'aprenentatge.

Valorem l'esforç individual i el fet de compartir, per això fem del joc i del treball cooperatiu una eina socialitzadora i d'aprenentatge.

Utilitzem les tecnologies de la informació i la comunicació en diverses matèries i, amb l'objectiu que els nostres alumnes tinguin una alta competència en llengua anglesa, fem que sigui llengua vehicular, també, en altres espais i activitats.

D’altra banda fomentem la competència comunicativa, amb activitats complementàries com els tallers de ràdio, de televisió, de teatre i de cinema. Utilitzem diversos registres pedagògics per treballar aspectes com l’expressió oral, l'escrita i la corporal, el treball en equip, la recerca d’informació, la capacitat per parlar en públic o l’adquisició de coneixements audiovisuals.

Taller de ràdio

Taller de teatre